TECHNISCH APPLICATIEBEHEERDER
 
 

ABN AMRO Hypotheken in Amersfoort richt zich met haar 800 medewerkers op de ondersteuning bij het (online) verkoop en beheer van hypotheek & verzekeringsproducten onder de labels Florius, ABN AMRO, Direct Bank, MNF Bank & MoneYou. Met deze merken heeft zij voor iedere klant of adviseur een sterk product dat beantwoordt aan alle wensen. Daarnaast ontwikkelt en beheert zij voor ABN AMRO hypotheekproducten & -dienstverlening en de ICT.  De ICT-afdeling  bestaat uit zo’n  100 medewerkers verdeeld over  Service, Ontwikkeling, Software Factory en ICT-Beheer, waaronder de 14 leden van applicatiebeheer team vallen. De Software Factory werkt aan de volledige digitalisering van de hypotheek keten. Deze ontwikkeling vindt plaats in de Microsoft software-omgeving met behulp van het Blueriq softwareplatform van Everest. Binnen de groep die Software Factory applicaties ondersteunt en beheert, is plaats voor een  enthousiaste

 

Technisch Applicatiebeheerder/Engineer

met kennis van Microsoft software en/of infrastructuur producten

 

Als  Technisch Applicatiebeheerder/Engineer beheer je de applicaties van ABN AMRO Hypotheken en  je draagt bij aan een stabiele omgeving waarin de business optimaal ondersteund wordt. Je zorgt voor een probleemloze ingebruikname en onderhoud- en beheerfase van de applicaties.  Je beheert de product life cycle van applicaties  en voert up dates uit. Je  signaleert proactief knelpunten en doet verbetervoorstellen. Je implementeert wijzigingen zonder verstoringen voor de gebruiker en neemt deel aan implementatieprojecten. Je gaat ook aan de slag met het oplossen van incidenten en biedt 2e of 3e lijns support. Je stelt technische test specificaties op  en/of  beoordeelt deze op actualiteit. Voorts werk je mee aan de opbouw, bewaking en verbetering van de ICT-infrastructuur. 

 

Gevraagd:

         HBO- denk- en werkniveau, bij voorkeur met een Informatica achtergrond;

         Microsoft kennis, bijvoorbeeld via MCSA-certificaten;

         Aantal jaren werkervaring en kennis van ICT- methodieken o.a. testmethodiek, ITIL, ASL,  Scrum, etc;.

         Kennis van hypotheek-, verzekering- &  relatiebeheer applicaties,  DMS & financiële processen is pre;

         Ervaring met kennisborging en  programmeerkennis (bijvoorbeeld .Net) is een pre;

         Zelfstandig in het bedenken van vernieuwing en  het uitvoeren van implementaties;

         Oog voor de klant, servicegericht ondernemend,  team player en  analytisch;

         Proactief, zelfsturend, “ learning on the job”,  flexibel en kwaliteitsbesef;

         Bereidheid om zo nodig werkzaamheden buiten kantoortijd uit te voeren.

 

Geboden:

         Boeiende functie die meedraait in innovatieve projecten met een hoofdrol in kwaliteit en beschikbaarheid applicaties binnen een enthousiast team;

         Leuke zelfstandige organisatie met enkel de voordelen van een groot bankconcern;

         Mogelijkheden voor brede ontplooiing, ook buiten eigen functie, door middel van opleiding;

         Meer dan marktconforme (bank)arbeidsvoorwaarden, gebaseerd op een 36-urige werkweek en keuzevrijheid voor 4 maal 9 uur, een 32- of 40-urige werkweek en thuiswerk in overleg;

         Vrijwel premievrij pensioen, 13e maand, bonusregeling, etc. etc. O.a. een bijzondere Sabbatical Leave regeling.

 Voor informatie en sollicitatie neem je contact op met Bert van Berkel van PCI Consultants Utrecht, 0306005757 b.van.berkel@pci.nl

 
 


reageer op deze vacature   mail as vacancy   print deze vacature   terug