Vergaderruimte reserveren en beheren
Je kent het misschien wel: je hebt een vergaderruimte gereserveerd via de receptie en toch zit een andere collega in gesprek met een relatie op het moment dat jij de ruimte nodig hebt. Wat doe je dan? Waarschijnlijk erger je je groen en geel. Zonde, want een dergelijke situatie is gemakkelijk te voorkomen met een reserveringssysteem voor vergaderruimtes.
De zeer fraaie touchschermen bij de ruimtes én koppelingen met diverse agendasystemen zoals bijvoorbeeld: Facilitor, Google Calendar, Office365, Outlook/Exchange, Topdesk of Outlook, zorgen ervoor dat het nieuwe reserveringssysteem zeer functioneel en gebruiksvriendelijk is.
Bij het ontwikkelen zijn veiligheid en duurzaamheid onze belangrijkste speerpunten geweest. Dit geeft de volgende eigenschappen:
Naast dat je ruimtes eenvoudig kan reserveren is het ook mogelijk om deze oplossing te koppelen met narrowcasting/digital signage zodat dit als digitale bewegwijzering kan dienen. Dankzij de API zijn diverse koppelingen mogelijk. Wil je een koppeling met een eigen systeem, bespreek het met ons. Grote kans dat het mogelijk is.
Vraag vrijblijvend om advies of vraag een offerte op maat aan. Vul het formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Wil je meer informatie of heb je een vraag? Neem contact met mij op en ik help je graag verder.