Leuk dat je gebruik wilt maken van onze serviceportal. Door gebruik te maken van de portal wordt je storingsmelding en tonerbestelling nóg sneller verwerkt. De meldingen worden automatisch ingepland zonder tussenkomst van medewerkers.

Login aanvragen

Om gebruik te kunnen maken van de serviceportal, hebben wij éénmalig enkele gegevens van je nodig. Na ontvangst van je inloggegevens krijgt je toegang tot de serviceportal via onze website. Je ontvangt de inloggegevens binnen 3 tot 5 werkdagen.

Heb je al een account

Heb je al een account voor de service portal? Dan kan je inloggen via onderstaande button.

Wat zijn de voordelen

  • Geen telefonische wachttijden.
  • Snellere afhandeling van storingen.
  • Status kunnen volgen van tonerbestellingen.
  • Kortere levertijd van (verbruiks)materialen.
  • Inzage in historie van storingen en bestellingen.
  • 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.
Nieuwsbrief

Inlog aanvragen

"*" geeft vereiste velden aan

Op de hoogte blijven
Voorwaarden*

Inschrijfformulier nieuwsbrief PCI

Ik ben geïnteresseerd in:(Vereist)
Op de hoogte
Contact opnemen
Voorwaarden(Vereist)

"*" geeft vereiste velden aan

Op de hoogte
Contact opnemen
Voorwaarden*