Simpel samenvoegen & eenvoudig aanbieden van processtukken in de advocatuur

Wordt de vergadertafel of uw bureau soms ook gebruikt als sorteertafel om onder tijdsdruk processtukken samen te stellen? En is het samenstellen van deze processtukken tijdrovend, complex en arbeidsintensief? Met slimme software kunt u tijd besparen, documenten simpel samenvoegen en vervolgens eenvoudig aanbieden. Zo helpt PCI de advocatuur verder.

Veel verschillende documenten

Uw tijd én die van uw team is kostbaar. Daarom is het zonde wanneer er veel tijd verloren gaat aan de samenvoeging en het samenstellen van processtukken. Het ene processtuk moet digitaal aangeleverd worden, het andere geprint worden en uiteindelijk wilt u dit samengevoegd indienen. Nòg lastiger is het, als de onderdelen hiervan bestaan uit losse bestanden en documenttypes. En helemáál vervelend als op het laatste moment nog wijzigingen doorgevoerd moeten worden in de processtukken. De kans dat hierbij fouten worden gemaakt onder tijdsdruk is groot.

printoplossing advocatuur

Complexiteit eenvoudig maken

Met slimme software bundelt u documenten tot één overzichtelijk geheel. Hierdoor voorkomt u onnodig, tijdrovend en foutgevoelig handwerk. U creëert en bewerkt eenvoudig samengestelde documenten via een intuïtieve interface. Met deze werkwijze zorgt u voor overzicht in documenten zoals: processtukken, e-mails, scans, notities en Word-documenten.

Naast orde en overzicht krijgen uw documenten en dossiers een professionele, consistente uitstraling; oftewel eenvoudig werken in een efficiënte document-workflow. Door de tijdswinst die ontstaat kunt u én uw team tijd besteden aan andere relevante zaken.

Geautomatiseerde voorinstellingen

Voor de meest efficiënte werkwijze kiest u voor vooraf ingestelde geautomatiseerde instellingen voor iedere gebruiker. Door de eenvoudige voorinstellingen zijn repetitieve opdrachten te automatiseren. Zo bent u met verzekerd van een foutloze uitvoer, voorkomt u misdrukken en garandeert daarmee een goed afdrukresultaat en correcte volgorde.

De software beschikt over flexibele tabbladinstellingen voor een professionele afwerking. Met één muisklik selecteert u het begin van een volgend hoofdstuk. Alle A4-afdrukken die tot hetzelfde hoofdstuk behoren krijgen dezelfde tab-nummers en kop- of voettekst, bijvoorbeeld ‘1’ of de tekst ‘Dossier.’

Deze software kan naar gelangen uw behoefte geïmplementeerd worden in de cloud, hybride of on-premise.

Een greep uit de voordelen:

  • Eenvoudige bewerkingen uitvoeren, zoals rechtzetten van schuin gescande documenten, logovervanging, tekstinvoeging, formaataanpassing en rotatie.
  • Met eenvoudige voorinstellingen repetitieve opdrachten automatiseren.
  • Gescande en digitale content eenvoudig te combineren.
  • Volgorde van pagina’s makkelijk in te stellen, inclusief tabbladen met hoofdstuknummering.
  • Taakeigenschappen toewijzen, zoals speciale instructies.
  • Tijdswinst door efficiënte document-workflow.
  • Hoofdstukken instellen.
Sheila Dear
Is deze oplossing iets voor uw organisatie?

Werkt u in de advocatuur en bent u benieuwd naar de slimme oplossingen van PCI, neem dan direct contact met ons op.

Baker McKenzie koos ook voor de printoplossing van PCI

U kunt ons natuurlijk ook bereiken via onderstaande contactformulier

Als u uw gegevens hieronder achterlaat, zorgen wij ervoor dat er zo snel mogelijk contact met u wordt opgenomen.

"*" geeft vereiste velden aan

Inschrijfformulier nieuwsbrief PCI

Ik ben geïnteresseerd in*

"*" geeft vereiste velden aan

Hoe laat wilt u gebeld worden?
U kunt meerdere tijdslots aangeven.

Contact opnemen
Voorwaarden*
Op de hoogte