PCI digitaal hr dossier is een oplossing die ondersteuning biedt voor opslag van basisdocumenten voor personeelszaken. Dit is de eerste stap voor het beheer van documenten en processen op het gebied van personeelsdossiers. Documenten als cv’s, arbeidsovereenkomsten en legitimatiebewijzen kunnen in een digitaal medewerkersdossier worden opgeslagen. Het digitaal HR dossier houdt bijvoorbeeld bij wanneer tijdelijke arbeidsovereenkomsten aflopen, zodat altijd op tijd actie kan worden genomen.

Een digitaal hr dossier is geschikt voor elk bedrijf wat op zoek is naar een efficiënte en gebruiksvriendelijke manier om een veilig en overzichtelijk digitaal personeelsdossiers te creëren. Door de schaalbaarheid van het systeem groeit de oplossing met je bedrijf mee. Dit voorkomt vervelende investeringen en aanpassingen. Dit betekent dat je snel aan de slag kan zonder dagen aan implementatie en training en kan jij je bezig houden met de ambities van jouw bedrijf.

Vraag vrijblijvend advies

Snel informatie vinden

Documenten van een personeelsdossier worden opgeslagen in het systeem door belangrijke informatie (metadata) zoals personeelsnummer, geboortedatum, expiratiedatum,etc… te koppelen aan het document. Hierdoor kan je later alle belangrijke informatie en voorwaarden snel weer terugvinden.

Met een digitaal hr dossier kan je in één overzicht zien welke arbeidsovereenkomsten je hebt en wordt je gewaarschuwd wanneer ze aflopen. Je hoeft niet meer elk contract apart erbij te pakken om dit na te gaan. Dit scheelt je veel tijd, het zal ervoor zorgen dat er minder fouten gemaakt worden, en je wordt op tijd gewaarschuwd zodat een contract opgezegd kan worden of een nieuw proces opgestart kan worden.

Altijd de juiste arbeidsovereenkomst

Als je gebruik maakt van het digitaal hr dossier werk je altijd met de juiste versies van de benodigde documenten. Hiermee voorkom je vervelende discussies over, bijvoorbeeld, veranderingen in een arbiedsovereenkomst.

Kostenbesparend in arbeid en archief

Door automatische meldingen hoef jij je geen zorgen te maken over het onverwacht aflopen of verlengen van een arbeidsovereenkomst. Je krijgt altijd op het juiste moment een bericht zodat je op tijd actie kunt ondernemen. Dit voorkomt onnodige kosten en houdt je meer tijd over voor ander werkzaamheden.

Veilig en persoonlijk

Met een digitaal hr dossier bepaal je zelf met wie jij een personeelsdossier (of een deel ervan) wilt en mag delen. Zo kan bijvoorbeeld een werknemer altijd zijn dossier inzien maar zijn leidinggevende alleen een bepaald deel ervan. Elke actie wordt hiervan geregistreerd. Hierdoor weet je zeker dat alle informatie veilig bewaard blijft en alleen gelezen kan worden door de juiste persoon.

Customer Service

Waar kunnen we je mee helpen?

Customer Service Klantenservice

Kom in contact met een Digitaal Personeelsdossier specialist

Wil je graag een vraag stellen, offerte aanvragen of een afspraak maken met één van onze Digitaal Personeelsdossier specialisten? Vul dan het formulier in op deze pagina en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Op de hoogte
Contact opnemen
Voorwaarden*

Inschrijfformulier nieuwsbrief PCI

Ik ben geïnteresseerd in:(Vereist)
Op de hoogte
Contact opnemen
Voorwaarden(Vereist)

"*" geeft vereiste velden aan

Op de hoogte
Contact opnemen
Voorwaarden*