Advocatenkantoren en andere juridische dienstverleners werken meestal aan zaken. In deze sector is samenwerking belangrijk en een goede beveiliging essentieel. De advocaat werkt nauw samen met zijn secretaresse, die steeds minder zelf documenten uitwerkt, maar juist voor goede opmaak en verzending zorg draagt.

Van zoeken naar vinden met digitale dossiervorming

Daarnaast worden cliënten steeds mondiger en blijven graag van dag tot dag op de hoogte van het verloop van hun zaak en geven wijzigingen op voorgestelde stukken steeds vaker digitaal door. Snelle afhandeling van zaken is een absoluut pluspunt. De kosten voor de cliënt blijven beperkt. Met inachtneming van de beveiligingseisen voor documenten kunnen alle betrokken partijen nu met elkaar samenwerken en heeft iedereen direct de laatste versie van de stukken tot zijn beschikking.

Standaard Office integratie en slepen van e-mails, met of zonder bijlagen, direct in het Digitale Dossier zorgen voor grote efficiency. Interne e-mails met grote bijlagen, zijn niet meer nodig.

digitale dossiersvorming advocatuur

“Mijn zaken”: voor en door de gebruiker

Voor ons is en blijft de gebruiker het allerbelangrijkste. Alle functies kunnen zonder moeite gebruikersspecifiek worden ingesteld. Een eigen zoekscherm, zelf in te stellen abonnementen op nieuwe of gewijzigde documenten of een mappenstructuur naar eigen inzicht.

Door selecties in “Mijn Zaken” geven wij de gebruikers precies dat gereedschap wat nodig is om sneller en efficiënter te werken. Ook je cliënten kunnen bewaakt toegang krijgen tot jouw digitale dossier voor het uploaden en bekijken van de voor hen toegankelijke documenten

Vraag vrijblijvend advies

Koppelingen met uren registratiesysteem

Wij maken gebruik van relatie- en zaakinformatie uit deze systemen om te komen tot standaardisatie en kwaliteitsverbetering door onder andere overerving en automatische aanpassing bij het wijzigen van relatiegegevens.

De voordelen

  • Efficiënte dossier ordening
  • Integratie met Time & Billing systemen
  • Efficiënt email management door het ondersteunen van het slepen en opslaan van e-mailberichten
  • Automatische metadata toewijzing
  • Effectieve zoekfunctionaliteit
  • Door de indeling op cliënt/dossier niveau krijgen advocaten inzicht in alle documenten behorende bij een cliënt of dossier.
oplossingsgebieden_scanoplossingen_dossierscanning_web
Customer Service

Waar kunnen we je mee helpen?

Customer Service Klantenservice

"*" geeft vereiste velden aan

Op de hoogte
Contact opnemen
Voorwaarden*

Inschrijfformulier nieuwsbrief PCI

Ik ben geïnteresseerd in:(Vereist)
Op de hoogte
Contact opnemen
Voorwaarden(Vereist)

"*" geeft vereiste velden aan

Op de hoogte
Contact opnemen
Voorwaarden*