24/7-monitoring en IT-support bij calamiteiten met Monitoring as a Service

Monitoring-as-a-Service draagt in hoge mate bij aan een soepel lopend bedrijfsproces. Want dankzij IT-monitoring zie je al wat er fout dreigt te gaan en waar vóórdat er technische mankementen zijn. Voor wie geen eigen monitoringstool heeft, is er Monitoring-as-a-Service, 24/7-monitoring en IT-support bij calamiteiten.

Zo werkt Monitoring-as-a-Service

Monitoring-as-a-Service is een online monitoringstool die afwijkingen of overschrijdingen van vastgestelde drempelwaarden signaleert en registreert. Je ontvangt hiervan automatisch een signaleringsbericht per e-mail. Daarnaast heb je toegang tot een eigen, door PCI ingerichte monitoringdashboard. Daarmee zie je in één oogopslag hoe jouw IT-omgeving er voor staat.

Starten met Monitoring-as-a-Service is eenvoudig. PCI installeert de monitoringsoftware voor jouw organisatie en zorgt ervoor dat de software up-to-date is. Zelf ben je verantwoordelijk voor het opvolgen van incidenten of afwijkingen die door de monitoringstool zijn geconstateerd.

PCI IT

Hulp bij het oplossen van incidenten als aanvullende service

Wenst jouw IT-afdeling assistentie bij het oplossen van incidenten of afwijkingen? Dat kan. Behalve de monitoringstool garanderen we bij Monitoring-as-a-Service dat je snel geholpen wordt door onze vakkundige experts. Omdat we weten hoe het IT-landschap van jouw organisatie eruit ziet en toegang hebben tot de monitoringsdata, hebben we direct inzicht in de situatie. Soms kunnen we op basis van die kennis de calamiteit op afstand oplossen. Zo niet, dan komen we op locatie. Deze werkzaamheden brengen we dan op basis van nacalculatie in rekening.

Vraag vrijblijvend advies

Advies op maat

Monitoring as a service is geschikt voor elke netwerk behoefte. We adviseren je graag over netwerk monitoring.

 

De voordelen van monitoring as a service:

  • Met MaaS geen eigen monitoring systeem benodigd.
  • Meer inzicht in jouw eigen IT-systemen.
  • Beter anticiperen op afwijkingen.
  • Optioneel: ondersteuning door IT-professionals bij calamiteiten of incidenten.
Open office DaaS
Customer Service

Waar kunnen we je mee helpen?

Customer Service Klantenservice

Heb je een vraag aan ons over Monitoring-as-a-Service van PCI? Of wil je graag een offerte aanvragen of afspraak maken met één van onze IT-specialisten? Vul dan het formulier in op deze pagina en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Op de hoogte
Contact opnemen
Voorwaarden*

Inschrijfformulier nieuwsbrief PCI

Ik ben geïnteresseerd in:(Vereist)
Op de hoogte
Contact opnemen
Voorwaarden(Vereist)

"*" geeft vereiste velden aan

Op de hoogte
Contact opnemen
Voorwaarden*

"*" geeft vereiste velden aan

Hoe laat wilt u gebeld worden?
U kunt meerdere tijdslots aangeven.
Contact opnemen
Voorwaarden*
Op de hoogte