Digitale billboards
Digitale billboards met een hoge helderheid zorgen ervoor dat je informatie altijd goed zichtbaar is. Een digitaal billboard kun je goed inzetten op plekken met fel omgevingslicht zoals in de openlucht, maar ook in etalages of een winkelcentrum. Met de digitale billboards van PCI zorg je er namelijk voor dat jouw tekst en informatie altijd goed zichtbaar zijn.
Bewegende beelden en teksten hebben een grote aantrekkingskracht. Je weet zeker dat jouw boodschap opvalt bij bijvoorbeeld winkelend publiek, automobilisten en reizigers op stations en luchthavens.
Maak indruk door de digitale billboards te gebruiken voor abri’s en reclameborden langs de weg. Op letterlijk grootse wijze bereik je een groot publiek.
Wil jij je onderscheiden van je concurrenten, dan biedt professionele AV je eindeloos veel mogelijkheden om unieke waarden aan je aanbod te verbinden. Technologie is een belangrijke differentiator waarmee je competitief blijft en professionele AV-technologie kan inzetten om iedere doelgroep aan te spreken.
In de digital out of home (DOOH) en retail wordt vooral gekeken naar hoe de internationale ketens en merken AV-technologie inzetten. Zij hanteren hoge standaarden. Aandachtspunten bij de keuze van professionele AV-technologie zijn: 1) eenvoud in gebruik, 2) betrouwbaarheid en 3) eigendomskosten. De technologie moet in sommige situaties 24/7, dag na dag, jaar in jaar uit, dezelfde prestaties leveren en je wilt niet dat je te maken krijgt met technologie die faalt of uitvalt. Het is van groot belang dat jij je goed laat informeren om zo de juiste keuzes te kunnen maken en een professionele AV-technologie aanschaft dat binnen jouw budget past.ep aan te spreken.
Waar kunnen we je mee helpen?
"*" geeft vereiste velden aan
"*" geeft vereiste velden aan